Loaded
Q-Park
App . Mobile Service Platform

Parkeren op straat en in garages met innovatieve app

Q-Park, met 454 parkeerfaciliteiten, waaronder 53 P+R-terreinen en 220 stallingsgarages, is een toonaangevende parkeerdienstverlener in Nederland. Om deze positie te behouden, streeft Q-Park voortdurend naar het verhogen van de klanttevredenheid. Naast betaalbare parkeertarieven speelt de gebruikerservaring een cruciale rol. Q-Park heeft Headline Interactive benaderd om een mobiele app te ontwikkelen die zoveel mogelijk ongemakken voor de klant wegneemt.

Beacons

Als technologisch partner heeft Headline Interactive, van concept tot lancering, een innovatieve iPhone-app ontwikkeld voor Q-Park. Deze app maakt het in- en uitrijden en betalen van parkeertijd tot een naadloze ervaring. Door het gebruik van beacons en Bluetooth-communicatie opent de slagboom automatisch, waardoor de klant zich welkom voelt en zonder hinder kan parkeren.

Mobiele betalingen

De app is tevens geschikt voor straatparkeren in steden zonder Q-Park parkeergarages, maar waar wel parkeergeld betaald moet worden. Hoewel er in Nederland meerdere parkeerapps beschikbaar zijn, biedt de Q-Park app unieke voordelen. De herkenbare naam van Q-Park kan twijfelaars overtuigen om over te stappen op mobiel parkeren. De combinatie van parkeren in Q-Park garages en op straat geeft de app een voorsprong. Nooit meer gedoe bij de automaat of slagboom en geen parkeerboetes meer.

Met deze app zet Q-Park een stap vooruit in het bieden van een geïntegreerde en klantgerichte parkeerservice, zowel in hun eigen faciliteiten als op straat.

NPO
Website . Cookiemodule