Federatie Financieel Planners

De Federatie Financieel Planners – kortweg FFP – heeft in Headline Interactive een online parttner gevonden om een nieuwe website te ontwerpen die consumenten helpt grip te krijgen op hun financiële toekomst. De nieuwe site is ontworpen vanuit de wetenschap dat de consument steeds vaker zijn smartphone of tablet gebruikt om op zoek te gaan naar informatie. We hebben de website van FFP daarom overzichtelijk en compact gemaakt zodat voor de consument duidelijk is welke content waar te vinden is. Het is bovendien eenvoudiger geworden om een financieel planner te zoeken in de buurt en contact met hem/haar te zoeken.

 

MijnFFP

Speciaal voor alle circa 3800 financieel planners die lid zijn van FFP is het vernieuwde MijnFFP ontwikkeld. Deze omgeving heeft nu een nog grotere toegevoegde waarde doordat het kan dienen als ‘tweede scherm’ met daarop een dashboard waar de actualiteit te voelgen is van zowel intern FFP-nieuws als externe nieuwsbronnen, maar bijvoorbeeld ook een poll als reguliere peiling over actueel nieuws of ontwikkelingen in het financiele landschap. Naast dit dashboard kan het lid o.a. snel zoeken in de Kennis & Actualiteit databank om zo altijd op de hoogte te zijn of snel en eenvoudig zijn haar profiel inzien en aanpassen waarbij er een koppeling is gemaakt met het CRM van FFP.

Toekomst

In het vakgebied van de financieel planner is het van belang de kennis op peil te houden. Dit doen ze enerzijds met de nieuwsvoorziening binnen de besloten MijnFFP-omgeving, maar anderszijds geldt voor hen de eis van het behalen van PE-punten. Permanente Educatie volgens de richtlijnen van FFP. Binnen de besloten MijnFFP-omgeving zullen we in de nabije toekomst e-learningmodules aanbieden, die dit proces faciliteren.

Details

  • Opdrachtgever: Federatie Financieel Planners
  • Gebruikte technieken: WordPress met koppeling CRM (MS Dynamics)
  • Ingezette expertises: Concept / Design / Development
  • Website: ffp.nl