Whispbar Webshops in heel Europa

Whispbar – the world’s finest rack system, designed for car enthusiasts unwilling to compromise their pursuit of design and performance –  is sinds 2015 zijn greep op de Europese markt aan het verstevigen. Er is al een uitgebreid dealernetwerk. Headline Interactive is gevraagd de online markt open te breken. Whispbar is sinds 2010 onderdeel van Yakima.

Internationale eCommerce

Ook al kun je als consument in enkele klikken producten uit de hele wereld bestellen, voor een retailer is dit niet zo eenvoudig. Zeker niet voor aan Australiër die de Europese markt op gaat. Los van de culturele verschillen en eventuele taalbarrières is het online speelveld zeer divers en de distributiemogelijkheden bijna onbeperkt. Daarom heeft Yakima ervoor gekozen om twee Nederlandse topspelers in ecommerce aan te trekken. Headline Interactive heeft daarom met fullfillment-expert S&H de uitdaging aangenomen om Whispbar te ondersteunen in de verkoop en distributie. Er zijn door ons webshops gelanceerd in inmiddels 15 Europese landen.

Details

  • Opdrachtgever: Yakima/Whipsbar
  • Gebruikte technieken: Magento
  • Ingezette expertise: Strategie, Design, Development
  • Website: www.whispbar.eu