Rabobank Perscentrum

De Rabobank heeft haar visie op persvoorlichting vertaald in een one-stop-shop voor alle beschikbare informatie over de Rabobank. De oprichting van het Rabobank Perscentrum past daarmee in de crossmediale strategie die de Rabobank in de jaren ’00 al inzette. Headline Interactive ontwikkelde het global perscentrum en maakte het webdesign  op basis van een door VBAT aangeleverd concept.

Rabobank Perscentrum

Drag ‘n drop

Journalisten krijgen een gratis account om tekst, foto en video van de perssite eenvoudig naar zich toe te halen. Voor ingelogde gebruikers is een winkelmadje beschikbaar, waar alle informatie in gesleept kan worden. Vervolgens kan het zelf samengestelde perspakket met een druk op de knop worden gedownload. Het is bovendine ,ogelijk om bij registratie je als journalist aan te melden voor gespersonaliseerde email- of sms-alerts op basis van je eigen voorkeuren.

Details

  • Opdrachtgever: Rabobank Groep
  • Gebruikte technieken: PHP Maatwerk
  • Ingezette expertises: Design / Development
  • Website: www.rabobank.com