/

Fair Play Online wint prestigieuze award in Londen

Fair Play Online heeft gisteren in Londen de prestigieuze eGaming Review (EGR) Operator Marketing & Innovation Award gewonnen in de categorie ‘Innovation in Social Casino’. Daarmee versloeg het bedrijf onder meer PokerStars. De Nederlandse social casino website Fair Play Online, onderdeel van de Janshen-Hahnraths Group uit Kerkrade, is een nieuwkomer op het gebied van Casual Gaming en Social Casino Gaming en was naast PokerStars, Product Madness en Whow Games genomineerd voor de award.

Headline Interactive ontwikkelt de gameportal, in samenwerking met een groep internationale partners, onder wie Gamesparks, Mediatech Solutions en Crystalloids

De spelers die zich op de site van Fair Play Online begeven, krijgen een unieke en persoonlijke ervaring voorgeschoteld. Het spelaanbod, de vormgeving van de site, de extra functionaliteiten zoals chat, het opzetten van vriendengroepen en nog veel meer ‘social’ elementen is één op één afgestemd op basis van het klantgedrag.

eGaming Review Operator Awards

De eGaming Review Operator Awards bestaan twaalf jaar en belonen jaarlijks de meest innovatieve en creatieve concepten binnen de eGaming-industrie. Het jaarlijkse event trekt meer dan 800 senior decision- makers aan van werelds grootste online gaming operators.

Waarom heeft Fair Play Online gewonnen?

Volgens de jury heeft Fair Play Online een unieke social casino website opgezet, waarmee ze direct het verschil maakt. Ze biedt spelers wat ze willen, entertaint ze en laat ze er ook enthousiast over praten. Oftewel: de optimale customer focus. Niet alleen qua communicatie, maar ook qua productsamenstelling en social features.

Ze verbindt de doorgaans losgekoppelde gebieden van Online Casual en Social Casino Gaming op een klantgerichte, toegankelijke en eerlijke manier. De spelers krijgen – dankzij een intelligent portaal – direct hun favoriete games aangeboden op basis van hun klantsegment.

The games you love: een unieke en persoonlijke ervaring